İADE/DEĞİŞİM İŞLEMİ PROSEDÜRÜ
1. İADE/DEĞİŞİM İŞLEMLERİ:
Kent Lokantası Askıda Yemek uygulaması üzerinden satın aldığınız hizmet/ ürünler Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. Maddesi uyarınca cayma hakkı istisnaları kapsamında olduğundan teslime hazır hale getirilen ürünlerle ilgili iade işlemi gerçekleştirilmemektedir. Bununla birlikte politikalarımız gereği değişim de gerçekleştirilmemektedir.
• Bununla birlikte hatalı ödeme işlemleri yahut açıkça (işlemin kendisinden anlaşılabilecek şekilde) sehven işlem gerçekleştirilmesi gibi durumlarda iade taleplerinizi şirketimize ait 0 (236) 232 32 92 numaralı çağrı merkezi yahut [email protected] e-posta adresi kanalıyla tarafımıza iletebilirsiniz.
İade talebiniz üzerine şirketimiz kayıtlarında adınıza bir talep/ şikayet kaydı açılarak ilgili talebin yetkili şirket mercileri tarafından 7 gün içerisinde incelemesi gerçekleştirilerek talebiniz ile ilgili başvurunuzda belirttiğiniz iletişim kanallarından biriyle sizinle iletişime geçilecek ve başvurunuzun sonucuyla ilgili tarafınıza bilgi verilecektir.
2. BEDEL İADESİ PROSEDÜRLERİ:
a) Kredi Kartı ile Taksitli Ödemelerde İade Prosedürü
Tüketici, ödemeyi kredi kartı ile ve taksitli olarak yapmış ise, Bankalar bedel iadesini Tüketici’nın Bankanın sunduğu taksit sayısı imkanına göre yapmaktadırlar. Satıcı, bu durumda iadeye konu bedeli bankaya tek seferde ödeyecek, kredi kartı hamili ile kredi imkânı sağlayan firma arasındaki anlaşma gereği bu bedel kredi kartı hamilinin hesaplarına banka tarafından taksitli olarak aktarılacaktır. Tüketici’nin iptal tarihine kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer taksit bedelinin iade tarihi ile kredi kartının hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak şekilde olacak ve Tüketici iade öncesinde ödemiş olduğu taksitler bulunuyorsa satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksit sayısı kadar ay daha iade alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
b) Kredi Kartı/ Banka Kartı ile Peşin Ödemelerde İade Prosedürü
Kredi kartı veya banka kartı ile peşin satın alınmış bir ürün mevcutsa bedel iadesi durumunda Satıcı, bedel iadesini Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği öncelikle ve tek seferde bankaya yapacağından Tüketici’ye nakit para ile ödeme yapmayacaktır. Bankaya gerçekleştirilen ödeme sonrasında ödemenin Tüketici’ye yapılmasının takibi Tüketici tarafından yapılmalıdır.
Bu prosedürün eki olduğu Mesafeli Satış Sözleşmemize https://askidayemek.spilas.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
.
