Lütfen Ödeme Tipi Seçiniz
•••• •••• •••• ••••
Kart Sahibi
••/••
•••
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1 - TARAFLAR
1.1. Satıcı
Unvanı : Spilaş Yapı Çevre Planlama Proje Enerji İnşaat Müşavirlik Basın Yayın İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
Adresi : Laleli Mah. Mimar Sinan Bul. No: 242L, Yunusemre / Manisa
Telefon : 0 (236) 232 32 92
Fax : 0 (236) 232 32 91
E- Posta : [email protected]
Mersis No. : 0781052049000017
1.2. TÜKETİCİ
Ad-Soyadı/Unvanı : {_aliciad_} {_alicisoyad_}
Adresi : {_tuketiciadresi_}
Telefon : {_alicitelefon_}
E-Posta : {_alicimail_}
MADDE 2- TANIMLAR
Tüketici : Tüketicinin Korunması Hakkında Kanununa göre tüketici sayılan gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder.
Satıcı : İşbu sözleşme gereğince Tüketici’nın siparişine binaen ürün yahut hizmet temin eden ve yukarıda detaylı bilgileri yer alan kuruluşu ifade eder.
MADDE 3- KONU
İşbu sözleşmenin konusu, Tüketici’nin internet sitesi üzerinden siparişini verdiği ve bedelini ödediği “askıda yemek” hizmetinin satışı, ifası ve tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir. Bu hizmet kapsamında, bedeli ödenen yemek Tüketici tarafından değil, ihtiyaç sahibi kişiler tarafından tüketilecektir.
MADDE 4- UYGULANACAK HÜKÜMLER
4.1. İşbu Sözleşme’nin uygunlanmasına ilişkin hususlarda 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanacaktır.
4.2. Sözleşme kapsamında işlenecek kişisel veriler bakımından 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması ve KVK mevzuatı gereğince tarafların hak ve yükümlülükleri saptanacaktır.
MADDE 5- SÖZLEŞME KONUSU HİZMET VEYA ÜRÜN
5.1. İşbu Sözleşme kapsamında Askıda Yemek uygulaması vasıtasıyla Tüketici tarafından ödenen bedel karşılığında hazırlanan yemek, ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilere Satıcı tarafından Satıcı’ya ait “Kent Lokantası” isimli mağazalardan birinde (seçim yapıldıysa seçilen mağazada, farketmez seçeneği işaretlendiyse tüm mağazalardan birinde) yerinde ve ücretsiz olarak sunulmaktadır. Satıcı tarafından Tüketici’ye işbu Sözleşme kapsamında anılan işbu maddede anılan hizmet sunulmaktadır.
5.2. Tüketici, bedelini ödediği yemeği kendisi tüketmez; hizmet, restoran tarafından ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilere ifa edilir.
5.3. Satıcı’nın hizmeti teslim alan ve ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilerin ihtiyaç sahibi olduğunu teyit etme yükümlülüğü bulunmamaktadır. Satıcı, hizmeti ihtiyaç sahibi olduğunu yalnızca beyan eden kişilere ifa etmekle yükümlüdür.
5.4. Ürün Adı ve Temel Nitelikleri : 1 adet tabildot yemek verilmektedir. 4 çeşit yemek, su ve ekmekten oluşmaktadı.
5.5. Ürün Adedi : 1
5.6. Satış Bedeli (KDV Dahil TL) : 50,00 TL
5.7. KDV Tutarı : 4,55 TL
5.8. Kargo Bedeli : 00,00 TL
5.9. Ödeme Şekli : Kredi Kartı veya Banka Kartı
5.10. Teslimat Adresi : Müşterinin belirleyeceği adresler
5.11. Kredi Kartı ve Banka Kartı ile Toplam 50,00 TL
MADDE 6- TESLİMAT VE ÖDEME
6.1. Sözleşme konusu ürün, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği m. 16’da düzenlenen şartlara uygun ve siparişe konu ürünün tedarik durumu, iş ortağı firmaların iş yoğunluklarına bağlı olarak Satıcı’ya ait “Kent Lokantası” ismiyle hizmet veren mağazalardan birinde Satıcı tarafından en geç 30 gün içerisinde ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilerin tüketimine uygun hale getirilecektir. Teslimat ve paketleme masrafları Tüketici tarafından karşılanacaktır.
6.2. Ödeme, Tüketici tarafından kredi kartı / banka kartı yöntemlerinden biriyle yapılır. Siparişin ifası için bedelin tamamen ödenmiş olması şarttır.
6.3. Sözleşme konusu ürün, teslime hazır hale getirildikten sonra herhangi bir ihtiyaç sahibinin ürünü teslim alarak hizmeti teslim almamasından Satıcı sorumlu tutulamaz.
6.4. Tüketici, teslimat’a ilişkin tüm bilgileri eksiksiz ve doğru olarak Satıcı’ya bildirmekle yükümlüdür.
6.5. Herhangi bir nedenle ürün bedeli Satıcı’ya ulaşmaz veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı hizmetin ifası yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
MADDE 7- GENEL HÜKÜMLER
7.1. Tüketici, Satıcı’nın internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgiler ile satışa ilişkin ön bilgilendirme formunu okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
7.2. Tüketici, Sözleşme’ye konu ürünü makul bir süre içerisinde inceleyerek üründe bulunan ayıpları Satıcı’ya bildirmelidir. Üründe teslimat sırasında anlaşılabilecek ilk bakışta fark edilmeye müsait ayıp yahut hasarlar bulunması halinde Tüketici teslimatı kabul etmeyecektir.
7.3. Satıcı mücbir sebepler veya hizmeti engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürün veya hizmeti süresi içinde teslim edemez ise, durumu Tüketici'ye bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde Tüketici siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Tüketici'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 14 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir.
7.4. Satıcı, sözleşmeyi ifası imkânsız hale geldiği takdirde bu durumu üç (3) gün içerisinde Tüketici’ye yazılı olarak bildirecek ve yapılan tüm ödemeleri 14 gün içerisinde iade edecektir.
7.5. Satıcı, kredi kartı ödeme işlemleri için ödeme aracı kuruluşu firmasından hizmet almaktadır. Tüketici, ödeme yöntemine, üyeliğine ve siparişlerine ilişkin bilgilerin, ödemesinin gerçekleştirilebilmesi ve ödeme usulsüzlüklerinin önlenmesi amacıyla ilgili ödeme aracı kuruluşuna aktarılmasına ve HalkBank tarafından https://www.halkbank.com.tr/tr/bankamiz/iletisim/genel-mudurluk.html adresinde belirtilen şekilde işlenmesine rıza gösterir.
MADDE 8 – İADE PROSEDÜRLERİ
8.1. Ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi, Tüketici’nin cayma hakkını kullanması durumlarında veya sözleşme kapsamındaki hallerden birinden kaynaklı olarak bedel iadesi gereken durumlarda Sözleşme ekinde yer alan “İptal, İade ve Değişim Prosedürü” ile birlikte aşağıda belirtilen prosedürler uygulanır.
8.2. Kredi Kartı ile Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü
Tüketici, ödemeyi kredi kartı ile ve taksitli olarak yapmış ise, Bankalar bedel iadesini Tüketici’nın Bankanın sunduğu taksit sayısı imkanına göre yapmaktadırlar. Satıcı, bu durumda iadeye konu bedeli bankaya tek seferde ödeyecek, kredi kartı hamili ile kredi imkanı sağlayan firma arasındaki anlaşma gereği bu bedel kredi kartı hamilinin hesaplarına banka tarafından taksitli olarak aktarılacaktr. Tüketici’nın iptal tarihine kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer taksit bedelinin iade tarihi ile kredi kartının hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak şekilde olacak ve Tüketici iade öncesinde ödemiş olduğu taksitler bulunuyorsa satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksit sayısı kadar ay daha iade alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
Kredi kartı ile satın alınmış bir ürün mevcutsa bedel iadesi durumunda Satıcı, bedel iadesini Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği öncelikle ve tek seferde bankaya yapacağından Tüketici’ya nakit para ile ödeme yapmayacaktır.
Tüketici, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul, beyan ve taahhüt eder
MADDE 9 - CAYMA HAKKI
9.1. Tüketici, cayma hakkına sahiptir. Ancak Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15/c maddesi uyarınca çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler cayma hakkının istisnaları kapsamında olduğundan yemek hazırlanarak servise hazır hale geldikten sonra cayma hakkı kullanılamaz.
9.2. Hizmet henüz ifa edilmeden cayma hakkı kullanılırsa ödenen bedel 14 gün içinde aynı ödeme yöntemiyle iade edilir.
9.3. Cayma hakkının kullanılması için cayma süresi içinde Satıcı'ya bu ön bilgilendirme formunda yer alan faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması gerekmektedir.
9.4. Tüketici ile işbu farklı bir ürün siparişi hususunda sözleşme yapılması halinde; fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler, Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler, tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler, malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler, abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler, belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler, elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler, cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler de Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. Maddesi uyarınca cayma hakkının istisnaları kapsamındadır.
MADDE 10 - YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Tüketici’nın TÜKETİCİ olması durumunda Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar İl Tüketici Hakem Heyeti sınırına giren durumlarda İstanbul İl Tüketici Hakem Heyeti, İlçe Tüketici Hakem Heyeti sınırına giren durumlarda Kadıköy İlçe Tüketici Hakem Heyeti yetkilidir. Tüketici Mahkemesi sınırına giren durumlarda Tüketici işleminin yapıldığı veya Tüketici ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkili olacaktır.
MADDE 12 - SÖZLEŞME EKİ
Tüketici tarafından okunmuş ve imzalanmış(onaylanmış) olan,
• "MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ ÖN BİLGİLENDİRME FORMU”,
• “İPTAL, İADE VE DEĞİŞİM PROSEDÜRÜ”
• “SATIŞ, TESLİMAT VE ÖDEME KOŞULLARI”
• “WEB SİTESİ KULLANIM KOŞULLARI”
işbu sözleşmenin ekleri ve mütemmim cüzü niteliğindedir.
Satıcı: Spilaş Yapı Çevre Planlama Proje Enerji İnşaat Müşavirlik Basın Yayın İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
Tüketici: {aliciunvan}
TARİH: 01.09.2025
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1 - TARAFLAR
1.1. Satıcı
Unvanı : Spilaş Yapı Çevre Planlama Proje Enerji İnşaat Müşavirlik Basın Yayın İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
Adresi : Laleli Mah. Mimar Sinan Bul. No: 242L, Yunusemre / Manisa
Telefon : 0 (236) 232 32 92
Fax : 0 (236) 232 32 91
E- Posta : [email protected]
Mersis No. : 0781052049000017
1.2. TÜKETİCİ
Ad-Soyadı/Unvanı : {_aliciad_} {_alicisoyad_}
Adresi : {_tuketiciadresi_}
Telefon : {_alicitelefon_}
E-Posta : {_alicimail_}
MADDE 2- TANIMLAR
Tüketici : Tüketicinin Korunması Hakkında Kanununa göre tüketici sayılan gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder.
Satıcı : İşbu sözleşme gereğince Tüketici’nın siparişine binaen ürün yahut hizmet temin eden ve yukarıda detaylı bilgileri yer alan kuruluşu ifade eder.
MADDE 3- KONU
İşbu sözleşmenin konusu, Tüketici’nin internet sitesi üzerinden siparişini verdiği ve bedelini ödediği “askıda yemek” hizmetinin satışı, ifası ve tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir. Bu hizmet kapsamında, bedeli ödenen yemek Tüketici tarafından değil, ihtiyaç sahibi kişiler tarafından tüketilecektir.
MADDE 4- UYGULANACAK HÜKÜMLER
4.1. İşbu Sözleşme’nin uygunlanmasına ilişkin hususlarda 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanacaktır.
4.2. Sözleşme kapsamında işlenecek kişisel veriler bakımından 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması ve KVK mevzuatı gereğince tarafların hak ve yükümlülükleri saptanacaktır.
MADDE 5- SÖZLEŞME KONUSU HİZMET VEYA ÜRÜN
5.1. İşbu Sözleşme kapsamında Askıda Yemek uygulaması vasıtasıyla Tüketici tarafından ödenen bedel karşılığında hazırlanan yemek, ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilere Satıcı tarafından Satıcı’ya ait “Kent Lokantası” isimli mağazalardan birinde (seçim yapıldıysa seçilen mağazada, farketmez seçeneği işaretlendiyse tüm mağazalardan birinde) yerinde ve ücretsiz olarak sunulmaktadır. Satıcı tarafından Tüketici’ye işbu Sözleşme kapsamında anılan işbu maddede anılan hizmet sunulmaktadır.
5.2. Tüketici, bedelini ödediği yemeği kendisi tüketmez; hizmet, restoran tarafından ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilere ifa edilir.
5.3. Satıcı’nın hizmeti teslim alan ve ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilerin ihtiyaç sahibi olduğunu teyit etme yükümlülüğü bulunmamaktadır. Satıcı, hizmeti ihtiyaç sahibi olduğunu yalnızca beyan eden kişilere ifa etmekle yükümlüdür.
5.4. Ürün Adı ve Temel Nitelikleri : 1 adet tabildot yemek verilmektedir. 4 çeşit yemek, su ve ekmekten oluşmaktadı.
5.5. Ürün Adedi : 1
5.6. Satış Bedeli (KDV Dahil TL) : 50,00 TL
5.7. KDV Tutarı : 4,55 TL
5.8. Kargo Bedeli : 00,00 TL
5.9. Ödeme Şekli : Kredi Kartı veya Banka Kartı
5.10. Teslimat Adresi : Müşterinin belirleyeceği adresler
5.11. Kredi Kartı ve Banka Kartı ile Toplam 50,00 TL
MADDE 6- TESLİMAT VE ÖDEME
6.1. Sözleşme konusu ürün, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği m. 16’da düzenlenen şartlara uygun ve siparişe konu ürünün tedarik durumu, iş ortağı firmaların iş yoğunluklarına bağlı olarak Satıcı’ya ait “Kent Lokantası” ismiyle hizmet veren mağazalardan birinde Satıcı tarafından en geç 30 gün içerisinde ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilerin tüketimine uygun hale getirilecektir. Teslimat ve paketleme masrafları Tüketici tarafından karşılanacaktır.
6.2. Ödeme, Tüketici tarafından kredi kartı / banka kartı yöntemlerinden biriyle yapılır. Siparişin ifası için bedelin tamamen ödenmiş olması şarttır.
6.3. Sözleşme konusu ürün, teslime hazır hale getirildikten sonra herhangi bir ihtiyaç sahibinin ürünü teslim alarak hizmeti teslim almamasından Satıcı sorumlu tutulamaz.
6.4. Tüketici, teslimat’a ilişkin tüm bilgileri eksiksiz ve doğru olarak Satıcı’ya bildirmekle yükümlüdür.
6.5. Herhangi bir nedenle ürün bedeli Satıcı’ya ulaşmaz veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı hizmetin ifası yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
MADDE 7- GENEL HÜKÜMLER
7.1. Tüketici, Satıcı’nın internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgiler ile satışa ilişkin ön bilgilendirme formunu okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
7.2. Tüketici, Sözleşme’ye konu ürünü makul bir süre içerisinde inceleyerek üründe bulunan ayıpları Satıcı’ya bildirmelidir. Üründe teslimat sırasında anlaşılabilecek ilk bakışta fark edilmeye müsait ayıp yahut hasarlar bulunması halinde Tüketici teslimatı kabul etmeyecektir.
7.3. Satıcı mücbir sebepler veya hizmeti engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürün veya hizmeti süresi içinde teslim edemez ise, durumu Tüketici'ye bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde Tüketici siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Tüketici'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 14 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir.
7.4. Satıcı, sözleşmeyi ifası imkânsız hale geldiği takdirde bu durumu üç (3) gün içerisinde Tüketici’ye yazılı olarak bildirecek ve yapılan tüm ödemeleri 14 gün içerisinde iade edecektir.
7.5. Satıcı, kredi kartı ödeme işlemleri için ödeme aracı kuruluşu firmasından hizmet almaktadır. Tüketici, ödeme yöntemine, üyeliğine ve siparişlerine ilişkin bilgilerin, ödemesinin gerçekleştirilebilmesi ve ödeme usulsüzlüklerinin önlenmesi amacıyla ilgili ödeme aracı kuruluşuna aktarılmasına ve HalkBank tarafından https://www.halkbank.com.tr/tr/bankamiz/iletisim/genel-mudurluk.html adresinde belirtilen şekilde işlenmesine rıza gösterir.
MADDE 8 – İADE PROSEDÜRLERİ
8.1. Ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi, Tüketici’nin cayma hakkını kullanması durumlarında veya sözleşme kapsamındaki hallerden birinden kaynaklı olarak bedel iadesi gereken durumlarda Sözleşme ekinde yer alan “İptal, İade ve Değişim Prosedürü” ile birlikte aşağıda belirtilen prosedürler uygulanır.
8.2. Kredi Kartı ile Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü
Tüketici, ödemeyi kredi kartı ile ve taksitli olarak yapmış ise, Bankalar bedel iadesini Tüketici’nın Bankanın sunduğu taksit sayısı imkanına göre yapmaktadırlar. Satıcı, bu durumda iadeye konu bedeli bankaya tek seferde ödeyecek, kredi kartı hamili ile kredi imkanı sağlayan firma arasındaki anlaşma gereği bu bedel kredi kartı hamilinin hesaplarına banka tarafından taksitli olarak aktarılacaktr. Tüketici’nın iptal tarihine kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer taksit bedelinin iade tarihi ile kredi kartının hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak şekilde olacak ve Tüketici iade öncesinde ödemiş olduğu taksitler bulunuyorsa satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksit sayısı kadar ay daha iade alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
Kredi kartı ile satın alınmış bir ürün mevcutsa bedel iadesi durumunda Satıcı, bedel iadesini Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği öncelikle ve tek seferde bankaya yapacağından Tüketici’ya nakit para ile ödeme yapmayacaktır.
Tüketici, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul, beyan ve taahhüt eder
MADDE 9 - CAYMA HAKKI
9.1. Tüketici, cayma hakkına sahiptir. Ancak Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15/c maddesi uyarınca çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler cayma hakkının istisnaları kapsamında olduğundan yemek hazırlanarak servise hazır hale geldikten sonra cayma hakkı kullanılamaz.
9.2. Hizmet henüz ifa edilmeden cayma hakkı kullanılırsa ödenen bedel 14 gün içinde aynı ödeme yöntemiyle iade edilir.
9.3. Cayma hakkının kullanılması için cayma süresi içinde Satıcı'ya bu ön bilgilendirme formunda yer alan faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması gerekmektedir.
9.4. Tüketici ile işbu farklı bir ürün siparişi hususunda sözleşme yapılması halinde; fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler, Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler, tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler, malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler, abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler, belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler, elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler, cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler de Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. Maddesi uyarınca cayma hakkının istisnaları kapsamındadır.
MADDE 10 - YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Tüketici’nın TÜKETİCİ olması durumunda Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar İl Tüketici Hakem Heyeti sınırına giren durumlarda İstanbul İl Tüketici Hakem Heyeti, İlçe Tüketici Hakem Heyeti sınırına giren durumlarda Kadıköy İlçe Tüketici Hakem Heyeti yetkilidir. Tüketici Mahkemesi sınırına giren durumlarda Tüketici işleminin yapıldığı veya Tüketici ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkili olacaktır.
MADDE 12 - SÖZLEŞME EKİ
Tüketici tarafından okunmuş ve imzalanmış(onaylanmış) olan,
• "MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ ÖN BİLGİLENDİRME FORMU”,
• “İPTAL, İADE VE DEĞİŞİM PROSEDÜRÜ”
• “SATIŞ, TESLİMAT VE ÖDEME KOŞULLARI”
• “WEB SİTESİ KULLANIM KOŞULLARI”
işbu sözleşmenin ekleri ve mütemmim cüzü niteliğindedir.
Satıcı: Spilaş Yapı Çevre Planlama Proje Enerji İnşaat Müşavirlik Basın Yayın İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
Tüketici: {aliciunvan}
TARİH: 01.09.2025
ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
1. Satıcı
Unvanı : Spilaş Yapı Çevre Planlama Proje Enerji İnşaat Müşavirlik Basın Yayın İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
Adresi : Laleli Mah. Mimar Sinan Bul. No: 242L, Yunusemre / Manisa
Telefon : 0 (236) 232 32 92
Fax : 0 (236) 232 32 91
E- Posta : [email protected]
Mersis No. : 0781052049000017
2. HİZMET VEYA ÜRÜNÜN TEMEL NİTELİKLERİ
2.1. Askıda yemek uygulaması kapsamında Tüketici tarafından ödenen bedel karşılığında hazırlanan yemek, ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilere Satıcı tarafından ücretsiz olarak sunulmaktadır.
2.2. Tüketici, bedelini ödediği yemeği kendisi tüketmez; hizmet, restoran tarafından ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilere ifa edilir.
2.3. Satıcı’nın hizmeti teslim alan ve ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilerin ihtiyaç sahibi olduğunu teyit etme yükümlülüğü bulunmamaktadır. Satıcı, hizmeti ihtiyaç sahibi olduğunu yalnızca beyan eden kişilere ifa etmekle yükümlüdür.
3. MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Telefon : 0 (236) 232 32 92
E-Mail : [email protected]
ÜRÜN BEDELİ
Ürün Adedi : 1
Satış Bedeli
(KDV Dahil TL) : 50,00 TL
KDV Tutarı : 4,55 TL
Kargo Bedeli : {00,00 TL}
Ödeme Şekli : Kredi kartı veya Banka Kartı
Kredi kardı veya Banka Kartı ile Toplam 50,00 TL
4. TESLİMAT
Sözleşme konusu ürün, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği m. 16’da düzenlenen şartlara uygun ve siparişe konu ürünün tedarik durumu, iş ortağı firmaların iş yoğunluklarına bağlı olarak Satıcı’ya ait “Kent Lokantası” ismiyle hizmet veren mağazalardan birinde(seçim yapıldıysa seçilen mağazada, farketmez seçeneği işaretlendiyse tüm mağazalardan birinde) Satıcı tarafından en geç 30 gün içerisinde ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilerin tüketimine uygun hale getirilecektir. Teslimat ve paketleme masrafları Tüketici tarafından karşılanacaktır.
5. ŞİKÂYET VE İTİRAZ
Tüketicinin tüm şikâyet ve itirazları, bu ön bilgilendirme formunda belirtilen iletişim araçları kanalıyla Satıcı’ya iletilebilir. Tüketici tarafından iletilen tüm şikâyet ve itirazlar titizlikle incelenerek mevzuata uygun ve makul sürelerde Tüketici’ye geri dönüşte bulunulacaktır.
6. CAYMA
6.1. Tüketici, cayma hakkına sahiptir. Ancak Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15/c maddesi uyarınca çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler cayma hakkının istisnaları kapsamında olduğundan yemek hazırlanarak servise hazır hale geldikten sonra cayma hakkı kullanılamaz.
6.2. Hizmet henüz ifa edilmeden cayma hakkı kullanılırsa ödenen bedel 14 gün içinde aynı ödeme yöntemiyle iade edilir.
6.3. Cayma hakkının kullanılması için cayma süresi içinde Satıcı'ya bu ön bilgilendirme formunda yer alan faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması gerekmektedir.
6.4. Tüketici ile işbu farklı bir ürün siparişi hususunda sözleşme yapılması halinde; fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler, Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler, tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler, malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler, abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler, belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler, elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler, cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler de Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. Maddesi uyarınca cayma hakkının istisnaları kapsamındadır.
7. YETKİ
İşbu sözleşmeden kaynaklanan uyuşmazlıklarda Türk Mahkemeleri yetkili olup, Türk Hukuk uygulanacaktır. Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde işbu Sözleşmeden kaynaklı uyuşmazlıklarda; her yıl Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar olan uyuşmazlıklar için Tüketici işleminin yapıldığı veya Tüketici ikametgahının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, ilan edilen bedelin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici işleminin yapıldığı veya Tüketici ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkili olacaktır.
8. ŞEKİL
Satışlarının mevzuat gereğince resmi şekilde yapılması gereken ürünler bakımından işbu Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi bir ön anlaşma niteliğindedir. Sözleşme’de, Ön Bilgilendirme Formu’nda yahut Kampanya Şartlarında belirtilen bedele resmi şekil için yapılacak masraflar dahil değildir. Buna ilişkin masraflar Tüketici tarafından resmi şeklin yerine getirilmesi esnasında ödenecektir. İlgili işlemler toplam bedelin Tüketici tarafından Satıcı’ya ödenmesi ve buna müteakip söz konusu işlemlerin yapılmasıyla birlikte tamamlanabilir. Bu kapsamda cayma hakkına, teslimata ilişkin ve benzeri hükümler bu ürünler için geçerli olmayacaktır. Bu ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesi sözleşmenin onaylanmasından sonra 10 Yıl süre ile saklanacak olup [email protected] adresinden sözleşme metnine erişilmesi mümkündür. Gizlilik ve Kişisel Verilerin Korunması Politikamıza [email protected] adresinden ulaşabilirsiniz.
ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
1. Satıcı
Unvanı : Spilaş Yapı Çevre Planlama Proje Enerji İnşaat Müşavirlik Basın Yayın İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
Adresi : Laleli Mah. Mimar Sinan Bul. No: 242L, Yunusemre / Manisa
Telefon : 0 (236) 232 32 92
Fax : 0 (236) 232 32 91
E- Posta : [email protected]
Mersis No. : 0781052049000017
2. HİZMET VEYA ÜRÜNÜN TEMEL NİTELİKLERİ
2.1. Askıda yemek uygulaması kapsamında Tüketici tarafından ödenen bedel karşılığında hazırlanan yemek, ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilere Satıcı tarafından ücretsiz olarak sunulmaktadır.
2.2. Tüketici, bedelini ödediği yemeği kendisi tüketmez; hizmet, restoran tarafından ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilere ifa edilir.
2.3. Satıcı’nın hizmeti teslim alan ve ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilerin ihtiyaç sahibi olduğunu teyit etme yükümlülüğü bulunmamaktadır. Satıcı, hizmeti ihtiyaç sahibi olduğunu yalnızca beyan eden kişilere ifa etmekle yükümlüdür.
3. MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Telefon : 0 (236) 232 32 92
E-Mail : [email protected]
ÜRÜN BEDELİ
Ürün Adedi : 1
Satış Bedeli
(KDV Dahil TL) : 50,00 TL
KDV Tutarı : 4,55 TL
Kargo Bedeli : {00,00 TL}
Ödeme Şekli : Kredi kartı veya Banka Kartı
Kredi kardı veya Banka Kartı ile Toplam 50,00 TL
4. TESLİMAT
Sözleşme konusu ürün, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği m. 16’da düzenlenen şartlara uygun ve siparişe konu ürünün tedarik durumu, iş ortağı firmaların iş yoğunluklarına bağlı olarak Satıcı’ya ait “Kent Lokantası” ismiyle hizmet veren mağazalardan birinde(seçim yapıldıysa seçilen mağazada, farketmez seçeneği işaretlendiyse tüm mağazalardan birinde) Satıcı tarafından en geç 30 gün içerisinde ihtiyaç sahibi olduğunu belirten kişilerin tüketimine uygun hale getirilecektir. Teslimat ve paketleme masrafları Tüketici tarafından karşılanacaktır.
5. ŞİKÂYET VE İTİRAZ
Tüketicinin tüm şikâyet ve itirazları, bu ön bilgilendirme formunda belirtilen iletişim araçları kanalıyla Satıcı’ya iletilebilir. Tüketici tarafından iletilen tüm şikâyet ve itirazlar titizlikle incelenerek mevzuata uygun ve makul sürelerde Tüketici’ye geri dönüşte bulunulacaktır.
6. CAYMA
6.1. Tüketici, cayma hakkına sahiptir. Ancak Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15/c maddesi uyarınca çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler cayma hakkının istisnaları kapsamında olduğundan yemek hazırlanarak servise hazır hale geldikten sonra cayma hakkı kullanılamaz.
6.2. Hizmet henüz ifa edilmeden cayma hakkı kullanılırsa ödenen bedel 14 gün içinde aynı ödeme yöntemiyle iade edilir.
6.3. Cayma hakkının kullanılması için cayma süresi içinde Satıcı'ya bu ön bilgilendirme formunda yer alan faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması gerekmektedir.
6.4. Tüketici ile işbu farklı bir ürün siparişi hususunda sözleşme yapılması halinde; fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler, Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler, tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler, malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler, abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler, belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler, elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler, cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler de Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. Maddesi uyarınca cayma hakkının istisnaları kapsamındadır.
7. YETKİ
İşbu sözleşmeden kaynaklanan uyuşmazlıklarda Türk Mahkemeleri yetkili olup, Türk Hukuk uygulanacaktır. Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde işbu Sözleşmeden kaynaklı uyuşmazlıklarda; her yıl Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar olan uyuşmazlıklar için Tüketici işleminin yapıldığı veya Tüketici ikametgahının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, ilan edilen bedelin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici işleminin yapıldığı veya Tüketici ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkili olacaktır.
8. ŞEKİL
Satışlarının mevzuat gereğince resmi şekilde yapılması gereken ürünler bakımından işbu Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi bir ön anlaşma niteliğindedir. Sözleşme’de, Ön Bilgilendirme Formu’nda yahut Kampanya Şartlarında belirtilen bedele resmi şekil için yapılacak masraflar dahil değildir. Buna ilişkin masraflar Tüketici tarafından resmi şeklin yerine getirilmesi esnasında ödenecektir. İlgili işlemler toplam bedelin Tüketici tarafından Satıcı’ya ödenmesi ve buna müteakip söz konusu işlemlerin yapılmasıyla birlikte tamamlanabilir. Bu kapsamda cayma hakkına, teslimata ilişkin ve benzeri hükümler bu ürünler için geçerli olmayacaktır. Bu ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesi sözleşmenin onaylanmasından sonra 10 Yıl süre ile saklanacak olup [email protected] adresinden sözleşme metnine erişilmesi mümkündür. Gizlilik ve Kişisel Verilerin Korunması Politikamıza [email protected] adresinden ulaşabilirsiniz.
MÜŞTERİLER İÇİN
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“Kanun”) uygun olarak aşağıda sayılan kişisel verileriniz (Kimlik, İletişim) veri sorumlusu sıfatıyla Spilaş Yapı Çevre Planlama Proje Enerji İnşaat Müşavirlik Basın Yayın İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi tarafından aşağıdaki kapsamda işlenmekte ve aktarılmaktadır:
• Kimlik
İşlenen Veri
Ad soyad, TC kimlik no, Vergi numarası
İşleme Amaçları
Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi, Faturalandırma Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Vergisel Faaliyetlerin Yürütülmesi, Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
İşlemenin Hukuki Sebebi
Kanunlarda açıkça öngörülmesi. (TTK m. 39, VUK m. 230)
Aktarılan Veriler
Ad soyad, TC kimlik no, Vergi numarası
Aktarma Amaçları
Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi, Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Vergisel Faaliyetlerin Yürütülmesi, İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi
Aktarımın Hukuki Sebebi
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması., Kanunlarda açıkça öngörülmesi. (Vergi Usul Kanunu)
Aktarılan Yer:
İş ortağı, Topluluk Şirketleri, Yetkili Kişi, Kamu Kurum ve Kuruluşları, Gelir İdaresi Başkanlığı, Manisa Büyükşehir Belediyesi ve İş Ortakları
Aktarıldığı Ülke
Aktarılmıyor.
Toplama Yöntemi
Evrak, Sistemsel, E-Posta
• İletişim
İşlenen Veri
Açık Adres, E-posta Adresi, Telefon no
İşleme Amaçları
Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi, Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi, Faturalandırma Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Vergisel Faaliyetlerin Yürütülmesi
İşlemenin Hukuki Sebebi
Kanunlarda açıkça öngörülmesi. (TTK m. 39, VUK m. 230)
Aktarılan Veriler
Açık Adres, E-posta Adresi, Telefon no
Aktarma Amaçları
Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi, Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Vergisel Faaliyetlerin Yürütülmesi, İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi
Aktarımın Hukuki Sebebi
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması., Kanunlarda açıkça öngörülmesi. (Vergi Usul Kanunu)
Aktarılan Yer:
İş ortağı, Topluluk Şirketleri, Yetkili Kişi, Kamu Kurum ve Kuruluşları, Gelir İdaresi Başkanlığı, Manisa Büyükşehir Belediyesi ve İş Ortakları
Aktarıldığı Ülke
Aktarılmıyor.
Toplama Yöntemi
Evrak, Sistemsel, E-Posta
Kredi kartı numarası, banka hesap bilgileri gibi kişisel verileriniz doğrudan ilgili finans kuruluşu tarafından işlendiğinden şirketimiz tarafından herhangi bir şekilde işlenmemektedir. Kişisel verilerinizin yurtdışına aktarımı ile ilgili olarak 6998 S. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 9. Maddesinde belirtilen prosedürler işletilmekte olup kişisel verileriniz ancak belirtilen amaç ve kapsamda yurtdışına aktarılabilmektedir. Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11’inci maddesi kapsamındaki talep ve başvurularınızı Şirketimize iletebilirsiniz. Konu hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için internet sitemizde yayımlanan (https://www.spilas.com.tr) “Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikamızı” inceleyebilirsiniz.
MÜŞTERİLER İÇİN
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“Kanun”) uygun olarak aşağıda sayılan kişisel verileriniz (Kimlik, İletişim) veri sorumlusu sıfatıyla Spilaş Yapı Çevre Planlama Proje Enerji İnşaat Müşavirlik Basın Yayın İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi tarafından aşağıdaki kapsamda işlenmekte ve aktarılmaktadır:
• Kimlik
İşlenen Veri
Ad soyad, TC kimlik no, Vergi numarası
İşleme Amaçları
Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi, Faturalandırma Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Vergisel Faaliyetlerin Yürütülmesi, Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
İşlemenin Hukuki Sebebi
Kanunlarda açıkça öngörülmesi. (TTK m. 39, VUK m. 230)
Aktarılan Veriler
Ad soyad, TC kimlik no, Vergi numarası
Aktarma Amaçları
Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi, Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Vergisel Faaliyetlerin Yürütülmesi, İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi
Aktarımın Hukuki Sebebi
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması., Kanunlarda açıkça öngörülmesi. (Vergi Usul Kanunu)
Aktarılan Yer:
İş ortağı, Topluluk Şirketleri, Yetkili Kişi, Kamu Kurum ve Kuruluşları, Gelir İdaresi Başkanlığı, Manisa Büyükşehir Belediyesi ve İş Ortakları
Aktarıldığı Ülke
Aktarılmıyor.
Toplama Yöntemi
Evrak, Sistemsel, E-Posta
• İletişim
İşlenen Veri
Açık Adres, E-posta Adresi, Telefon no
İşleme Amaçları
Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi, Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi, Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi, Faturalandırma Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Vergisel Faaliyetlerin Yürütülmesi
İşlemenin Hukuki Sebebi
Kanunlarda açıkça öngörülmesi. (TTK m. 39, VUK m. 230)
Aktarılan Veriler
Açık Adres, E-posta Adresi, Telefon no
Aktarma Amaçları
Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi, Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Vergisel Faaliyetlerin Yürütülmesi, İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi
Aktarımın Hukuki Sebebi
Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması., Kanunlarda açıkça öngörülmesi. (Vergi Usul Kanunu)
Aktarılan Yer:
İş ortağı, Topluluk Şirketleri, Yetkili Kişi, Kamu Kurum ve Kuruluşları, Gelir İdaresi Başkanlığı, Manisa Büyükşehir Belediyesi ve İş Ortakları
Aktarıldığı Ülke
Aktarılmıyor.
Toplama Yöntemi
Evrak, Sistemsel, E-Posta
Kredi kartı numarası, banka hesap bilgileri gibi kişisel verileriniz doğrudan ilgili finans kuruluşu tarafından işlendiğinden şirketimiz tarafından herhangi bir şekilde işlenmemektedir. Kişisel verilerinizin yurtdışına aktarımı ile ilgili olarak 6998 S. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 9. Maddesinde belirtilen prosedürler işletilmekte olup kişisel verileriniz ancak belirtilen amaç ve kapsamda yurtdışına aktarılabilmektedir. Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11’inci maddesi kapsamındaki talep ve başvurularınızı Şirketimize iletebilirsiniz. Konu hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için internet sitemizde yayımlanan (https://www.spilas.com.tr) “Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikamızı” inceleyebilirsiniz.
